lördag 24 september 2011

Vacker dag

Idag är det en strålande vacker höstdag. Jag har lite svårt att komma igång ändå. Det är många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Och klockan verkar obekymrad om ifall jag sitter kvar med kaffekoppen i handen vid köksbordet, eller inte...
Jag funderar lite på vad jag tycker att roligt att göra. Som till exempel, vad skulle jag vilja jobba med?
Och så funderar jag på vad jag tycker är viktigt i allmänhet. Som till exempel om det är viktigt för mig att renovera köket eller om jag hellre åker till Bali. Om det är viktigt för mig att fortsätta driva vissa av de projekt som jag tidigare varit involverad i, eller om jag ska lägga ner något...
Jag tror att jag har bestämt mig för att inte fortsätta sälja kläder i vår. Det är väldigt kul. Men inte så kul att jag lider om jag avstår. Jag tror att jag ska lägga den tiden på annat.
Visst är det ändå härligt med all den här valfriheten!
Tänk att jag får bestämma helt själv vad jag ska göra.
Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar