onsdag 20 april 2011

Försommarmys!

Mera försommarmys...jag bakade bullar. De blev inte bra alls. Jag kanske har glömt hur riktigt bra bullar ska vara, sådär som de är på Hjälmare Kanal Cafét?

Där är de iallafall goda.
I sommar ska jag införa HÅRDA FÖRBUD mot för många bullar. INTE mer än kanske en eller två bullar om dagen. Och jag behöver inte oroa mig för att överskrida den gränsen sent på dagen när det finns bullar kvar samtidigt som man är lite trött i benen. För det finns nämligen inga bullar kvar på kvällarna.

Förra sommaren bestämde jag mig för att cykla till jobbet på cafét. Jag kan erkänna att det inte hände en endaste gång. Det är så tråkigt att cykla med punka, eller hur!
Kanske den här sommaren? Jag ser fram emot det, iallafall.

Här är en fin bild på Tor, som går i kanalen. Den finns på Arboga Rederis hemsida :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar